یه روز صبح از خواب بلند میشی و متوجه میشی هیچ حسی به گذشته
و آدم های گذشته نداری، دیگه می تونی واسه همشون آرزوی خوشبختی کنی؛
یه جور رهایی و بی احساسی کامل،
از اون به بعد با کسی جر و بحث نمی کنی،
به همه لبخند می زنی و از همه چیز ساده می گذری.
مردم بهش میگن قوی شدن، اما من میگم سِرشدگي...
واسه تووووووووووووووووووو...ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 10:22
ما را در سایت واسه تووووووووووووووووووو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 10:22